Estiu als Salesians 2017

Casal fa la Festa de l'escuma

Avui, últim dia a l'escola hem fet la Festa de l'Escuma! Com ens agrada!

Assaig del Jo Sóc Com Tu 2017

Aquí teniu el vídeo de l'assaig del Jo Sóc Com Tu 2017, enregistrat el dilluns 17-7-17 amb els usuaris de la Fundació el Maresme.

No deixem de treballar

Ahir va ser dia de sortida però avui no aturem la feina. Ja queda només un dia per concloure el campus i ningú es pot relaxar!

Competicions 5c5

Avui, com cada dimecres hem fet competicions al Pavelló Eusebi Millàn. S'han vist detalls molt interessants en els partidets 5c5 que hem preparat!

Futbol a l'Illa Fantasia

Avui els jugadors i jugadores del Campus de Futbol hem fet la sortida més esperada de l'Estiu als Salesians, hem anat a l'Illa Fantasia! Ens encanta baixar pels tobogans!

Grans aquests petits!

La gran família de petits fa els bons dies fent pinya i reforçant el grup!

Infantil ens refresquem!

Seguim fent front a les altes temperatures! Avui P5 ens hem pintat i els de P4 i P3 hem fet xeringada de colors tots junts! Ens encanta!

Casalet CI se'n va a la platja!

Avui hem anat d'excursió a la platja! Malgrat el dia a començat ennuvolat no ens ha anat gens malament fer-nos un bany al mar.

Matí treballat a anglès

Avui a l'hora d'anglès hem treballat per edats. El grup de mitjans hem explicat el conte 'Go away big green Monster' un cop explicat, per grups, hem fet el nostre monstre. El grup de petits han fet un EscapeRoom sensacional veure com raonen en anglès.

Ruixada de petits!

La setmana de l'aigua no podien faltar les remullades! Amb la calor que fa i amb les condicions de cara ens podem permetre el luxe de fer gimcanes d'aigua abans d'anar a la piscina!

Fem bombolles!

Quina activitat més divertida hem fet avui a la secció de mitjans! Hem gaudit molt preparant-nos tot el material i aconseguint fer bombolles!

Casalet en remull

Avui els nostres petits pirates han anat passant per l'aigua al llarg del matí per fer front a la calor que teníem.

Piscina després de l'esforç

Avui després de la suada dels entrenaments hem gaudit de la piscina , ens encanta refrescar-nos a l'aigua!

Visca els nuvis!

Avui hem assistit a una boda sense precedents! Un pirata i una sirena contraris a tot el que pensen els seus companys han volgut fer mostra del seu amor cansant-se acompanyats dels nens i les nenes del casalet. Un esdeveniment fantàstic!

Tècnica individual

Avui els nostres nois i noies han estat treballant de valent el bot! Un dels aspectes importants de la tècnica individual de cada jugador i jugadora.

La nit més especial del Campus de Judo

Aquest primer Campus de Judo no l'hem volgut començar sense participar a una de les nit més espacials de l'Estiu als Salesians. Sopar tots junts a la fresca, fer jocs de nit, mirar unes pel·lícules i dormir al Tatami va ser un pla genial!

Basquet i Futbol junts l'endemà de la dormida!

L'endemà de la dormida, amb força son després de la nit més terrorífica de l'Estiu als Salesians, els jugadors i les jugadores de bàsquet i futbol es van trobar al camp de gespa per fer un seguit de partidets. Alguns jugadors de bàsquet van sorprendre amb la seva facilitat de tocar la pilota amb els peus.

La nit Llegendària del Sales Royale!

El passat dijous vam viure la nit més Llegendària del Sales Royale. Els nostres valents i les nostres valentes van fer nit a l'escola! Va ser una vesprada molt divertida que va concloure amb un gran joc de nit que ens va permetre guanyar moltes corones!

La dormida de Casalet EI

El passat dijous va tenir lloc la dormida! Una de les nits més màgiques de l'Estiu als Salesians i una de les millors experiències del Casalet. Després de preparar el llit i fer sopar en germanor tot junts vam anar a la recerca de la cova dels Savis. Allà ens van donar un Ou màgic. Aquests dies l'haurem de cuidar!

Can Putxet

Avui els de Casal han anat a Can Putxet, pel que sembla s'ho han passat molt bé!

Assaig de la cancó per les Dissantes

Avui hem assajat la cançó "Jo sóc com tu" que ha fet Canteca de Macao per les dissantes d'aquest any. Ara ja ens comença a sortir bé, ja quasi estem preparats.

Gaudim de la piscina

Ens ho vam passar molt bé a la dormida d'ahir, avui hem gaudit d'una estona refrescant a la piscina.

Assaig de la cançó "Jo sóc com tu", ens pintem la cara i llegim un llibre

Assagem la cançó "Jo sóc com tu" de fundació Maresme per les Dissantes, després ens pintem la cara i llegim un llibre que parla sobre els sentiments.

Juguem a matar, a handbol i bàsquet

Després de la dormida a l'escola d'ahir, hem jugat a matar, a handbol i a bàsquet. Després hem gaudit d'una bona estona de piscina.

Juguem amb el futbol!

Després de la dormida d'ahir, hem jugat a matar i al pitxi, fem rondos, partits i xuts a porteria. Tampoc podia fallar la nostra estona de piscina!

Salting

Els mitjans de Casal anem al Salting per fer tombarelles i salts. Ha sigut una gran tarda!

Foto oficial i assaig del "Jo sóc com tu"

Avui hem fet la foto oficial del campus de futbol i hem continuat amb els entrenaments. Pensant en dilluns, hem seguit assajant la cançó "Jo sóc com tu".

Acabem el drac

Acabem el nostre drac! Avui hem decorat la cua i hem enganxat el cap que vam fer ahir. També hem continuat amb els entrenaments a sobre del tatami.

Fem una ronda de jocs OK

Aquest matí, a part de refrescar-nos a la piscina, hem fet una bateria de jocs OK. A la tarda la secció de mitjans anirem al Salting.

Matí refrescant

Ha sigut un matí molt refrescant. Hem gaudit d'una bona estona de piscina i després hem fet jocs d'aigua, ens ho hem passat genial!

Jocs cooperatius

Fem jocs cooperatius al camp de futbol i aprofitem per ballar una estona i jugar a futbol.

Fem itineraris

Als itineraris d'esport fem circuit de proves i a l'artístic decorem el fhotocall pel dia de la dormida. Després ens refresquem una estona a la piscina.

Xeringada!

Gaudim d'una bona estona de xeringada plena de colors!

Campionat de 3X3

Continuem amb els entrenaments i fem campionats de 3X3. Quan acabi l'estiu serem uns professionals d'encistellar.

Assaig de la cançó "Jo sóc com tu"

Assagem la cançó "Jo sóc com tu" de Fundació Maresme, feta per Canteca de Macao, així ja estarem preparats per les dissantes que se celebren el dia 22 de juliol al parc central.

Lluita de torxes

Els mitjans de casal s'han quedat a l'escola fent una activitat en grup, la lluita de torxes! Aquests han estat els resultats. Els grans han gaudit d'un matí a la platja de Mataró, on han fet diverses activitats i s'han refrescat a l'aigua.

Coneixem a en Ricky Rubio i en Raül López

A l'escola hem fet entrenament de bot fent diverses proves, amb anelles, amb aigua,... després hem baixat al pavelló del Pla d'en Boet per rebre la visita de dos jugadors de l'NBA, en Ricky Rubio i en Raül López, que ens han signat uns autògrafs. També hem jugat uns partits amb un equip d'Uruguai.

Fem un drac!

A judo hem fet el nostre propi drac. L'hem pogut pintar i decorar com hem volgut. Demà ja estarà acabat!

Segona quedada amb el campus de futbol d'Argentona

Avui ha tingut lloc la segona quedada amb el campus de futbol d'Argentona on hem compartit tots plegats un matí de partits. També hem tingut la nostra estona de piscina i dinar conjunt.

Matí a la platja

Casalet cicle inicial hem passat tot el matí a la platja, on ens hem pogut refrescar una mica a l'aigua, prendre el sol i sobretot jugar una bona estona!

Ens enfilem al bosc vertical!

Aquest dilluns la secció de grans del Casal vam anar d'excursió al Bosc Vertical. Allà ens vam enfilar per damunt dels arbres fent tot tipus de circuits, ponts penjants, tirolines,... Ens ho vam passar d'allò més bé!

Fem el Pop!

Avui ha itinerari artístic hem creat un pop!

Ens preparem per fer el cim!

Aquest matí el grup de P4 del Casalet hem hagut de superar unes proves molt dures! Al pati blau ens han preparat una pista americana per entrenar-nos per ascendir a la Muntanya dels Savis.

A la recerca del Tresor!

Comencem la tercera setmana amb ganes. Aquest matí se'ns ha descobert una nova zona del mapa, pel que es veu ens tocarà pujar una muntanya! Tenim ganes d'anar a la recerca del tresor!

Relaxació contra la son!

Les tardes de l'endemà de la dormida són molt dures! Els nostres monitores i monitores bé ho saben. És per això que per passar de manera zen la tarda de divendres han preparat un taller de Reiki! Mireu quina calma!

Casalet EI de sortida amb pirates, sirenes i cocodrils

Aquest divendres hem gaudit d'una sortida a Santa Maria de Palautordera. Allà en un bosc entre arbres i rierols hem trobat pirates i sirenes que lluitaven amb l'ajuda de tots els nens i nenes contra un salvatge cocodril!

Camina descalç!

Aquest divendres els nens i nenes del Sales Royale hem tornat a Arbúcies! Aquesta vegada anàvem a fer una activitat ultrasensorial! Hem fet un recorregut de més de 90' caminant descalços. Hem travessat rius, camins de pedres, de suro, de palla,... Ha sigut una experiència Llegendària!

Futbol a l'Open Camp

Avui el Campus de Futbol hem anat a l'Open Camp de Barcelona. Allà hem pogut practicar petits tastets de diferents esports amb un material i unes condicions gairebé olímpiques!

Grans de Judo a l'Open Camp Avui

Els grans del Campus de Judo hem anat a l'open Camp de Barcelona. Malgrat la gran afluència de gent hem gaudit molt fent tot tipus d'esports.

El petits del Judo gaudeixen al Divercastillo

Avui el grup de petits del Campus de Judo han gaudit d'un dia molt divertit! Al matí han anat al DiverCastillo, allà han passat el matí saltant, corrent, jugant,.. després de dinar hem anat a l'escola a gaudir d'una bona estona de piscina i hem mirat una pel·lícula.

Treball de conservació, específic de porters i gimcana futbolera

Els valents del campus de futbol, abans de la sortida a l'Open Camp de Barcelona, han acabat la setmana treballant de valent fent conservacions. Els porters per la seva banda no deixen de treballar!

La dormida de casal!

Aquesta nit els nois i les noies de casal han fet la esperada dormida a l'escola! Una nit especial amb sopar de germanor, jocs de nit, pel·lícules i poques hores de son.

Taller d'ombres xineses

La secció de petits del Casal han fet un taller d'ombres sensacional! És fantàstic veure com són capaços de ser creatius amb tan poc!

Els grans del Casal al Cronopis

Avui la secció de grans del Casal han anat al Cronopis, a l'Espai Fulgaroles. Una activitat genial per prendre contacte amb el món del circ, els acròbates, equilibristes, funambulistes,...

Seguim prenent mesures contra la calor

Aquesta tarda no teníem piscina però teníem la solució antitemperatures altes! Que bé que ens ho passem tant fresquets! Les xeringues i les mànegues d'aigua no poden faltar!

Vídeos de la trobada amb Argentona

Us deixem un seguit de vídeos de l'intercanvi entre els jugadors del campus de l'EF Salesians Mataró i els del F.C. Argentona.

Contra la onada de calor...

Els nois i noies de Casal tenen una fórmula màgica per combatre aquesta onada de calor, el famós salt de la BOMBA!

Una visita Èpica!

Avui ens ha visitat en Xavi, un bon amic amb una deficiència visual. Junts ens hem posat a la pell de la gent, que com en Xavi, pateixen alguna dificultat. Mitjançant el joc i alguna dinàmica em anant sensibilitzant-nos dels reptes que dia a dia fan front.

Ens remullem amb les Sirenes

Aquests dies a la terra de les sirenes està fent molta calor. No tenim millor manera de fer-li front que la de passar tot el dia passats per aigua!

Intercanvi de Campus amb Argentona

Com cada any arriba un dels clàssics del Campus de Futbol, l'Intercanvi amb el Campus d'Argentona. Avui el grup de l'Escoleta, Prebenjamins i Benjamins hem anat a trobar-nos amb els companys de la vila. Els nois d'Alevins i Infantils han fet d'amfitrions i han rebut als grups grans d'Argentona.

A itinerari artístic ens esforcem de valent!

Avui a l'itinerari artístic hem estat treballant sobre la imatge del cartell de l'Estiu als Salesians, els resultats no tenen res que envejar del cartell original.

Treballem la setmana del foc!

Els nois i noies de casal estan immersos a la setmana del foc. Avui per seccions han estat preparant unes magnífiques torxes que els hi mantinguin el foc viu!

Bon dia!

Aquest any els nois i les noies de Casal estan dedicant una estoneta cada matí per a treballar els Bons Dies. Un moment per seure, reflexionar i aprendre molt de nosaltres mateixos i dels nostres companys.

Anem d'excursió!

Avui les menuts de Judo hem anat, juntament amb els dos Casalets de l'Estiu als Salesians al Pícnic el Pol d'Arbúcies. Ens ho hem passat genial jugant amb l'aigua del riu, fent construccions de sorra,...
Un dia molt bo!

Acrosport, gimnàstica acrobàtica!

Avui als jocs per seccions hem practicat esports d'una manera diferent, el mocador cooperatiu, Acrosport, formes humanes, i shootball.

Anem al riu!

Juntament amb els companys del Casalet EI i els petits del Judo hem anat al Pícnic el Pol d'Arbúcies per gaudir del riu sota la ombra dels arbres. Una vivència sensacional!

Sortim al riu!

Avui tota la secció del Casalet EI hem anat d'excursió al Pícnic el Pol d'Arbúcies. Una sortida sensacional per a gaudir sota la ombra dels arbres del rierol que per allà hi passa. Una manera excel·lent de combatre aquesta calor!

Els petits del Casal van a l'Iluro Parc

Avui la secció de petits del Casal han anat de visita al Iluro Parc. Sensacional sortida per aquest grup de nens i nens que s'ho han passat genial!

Naveguem pels mars d'infantil!

Al Casalet d'Infantil estrenem la setmana navegant a una nova terra! Benvinguts a la terra de les Sirenes! En aquesta terra hi ha un cocodril que té molt espantades a les pobres sirenes, els nens i les nenes del Casalet les hem d'ajudar.

Aprofitem l'anglès per fer pensar!

A les hores que ens toca fer anglès motivem als joves preparant material atractiu, avui EscapeRoom. Pensem, aprenem i ens escapem en anglès!

Dia d'habilitats i finalitzacions

Al Campus de Futbol aprofitem el dia radiant per a desenvolupar les nostres habilitats i treballar les finalitzacions de cara a porteria.

Treballant als itineraris

Al Casalet CI aprofitem les estones d'itinerari per desenvolupar la creativitat dels nens i les nenes fent-los responsables dels seus projectes.

Fem partits entre nosaltres

Avui després dels entrenaments hem fet partits entre nosaltres. Ja es comencen a veure el resultat del dur treball d'aquests dies.

Fem una xeringada amb aigua de colors i globus!

Després de fer els itineraris hem fet una xeringada per refrescar-nos una mica, amb aigua de colors, xeringues i globus d'aigua!

Concurs de triples

Els grans i els mitjans ens quedem a Salesians fent un concurs de triples, els petits van al pavelló del Boet a fer els entrenament.

Anem a la platja!

Hem anat a refrescar-nos a la platja, on hem pogut jugar a voleibol i hem pogut fer convivència.

Fem una xeringada de colors!

Ens ha visitat el papa pirata i com que sabem que als pirates els hi agraden els colors, hem decidit fer una xeringada ben acolorida perquè ens deixin anar al pròxim destí (Sirena).

El Casal a la platja!

Aquest divendres els nois i les noies de Casal han anat a la plaja! Desafiant al pronòstic del mal temps s'han disposat a sortir de totes i totes i han encertat, malgrat al sortir de l'aigua la sensació era molt fresqueta tots hem pogut gaudir d'una gran estada.

Fem les nostres diademes d'indis

Decorem les nostres diademes d'indis amb gomets i plomes. Després ens mullem una estona per combatre la calor.

Gaudim de la piscina!

Avui hem gaudit d'una bona estona de jocs. Després ens hem refrescat una estona a la piscina de l'escola.

Fem itineraris

Avui hem fet itineraris; en el d'esport hem estat jugant una estona, en l'artístic hem decorat unes corones molt acolorides, i en el de dansa hem estat ballant una estona. Ens ho hem passat molt bé!

Circuits tècnics

Fem circuits tècnics per practicar les nostres habilitats en el futbol, fem passes, xuts a portera, proves, eslàlom,... els porters també han pogut practicar les parades. Després d'aquest dur entrenament ens hem merescut l'estona de piscina.

Fem un Koinobori

Avui hem fet una carpa Japonesa, que es diu Koinobori. Diuen que dóna sort a tots els nens, avui descobrirem si és veritat o no.

Dia complet, platja + Salting!

Avui els valents del Campus de Futbol han anat a la platja! El temps ens ha respectat i ens ha permès canviar la gespa per la sorra. Per la tarda el Salting ens ha fet acabar ben cansats!

A l'itinerari d'esports juguem a handbol

A l'itinerari d'esports juguem una a handbol, i llancem a porteria intentant ficar la pilota dins de les anelles. Després gaudim d'una bona estona de piscina. Ha sigut un matí molt complet!

Juguem una estona!

Avui estava previst anar al parc central a fer activitats a l'aire lliure, però el temps no ha acompanyat i finalment hem decidit quedar-nos a l'escola per fer diferents jocs. Hem fet carreres d'indis, hem jugat amb l'aigua, al cuc,... Finalment el dia ha acabat molt bé!

Fem papiroflèxia i practiquem en parelles a sobre del tatami

Intentem fer figures de papiroflèxiapicatxus, flors, ànecs,... Ens ha sigut difícil, ja que és necessari tenir molta concentració per no saltar-nos cap pas i aconseguir fer-ho bé. Al tatami hem continuat practicant, aquesta vegada en parelles.

Juguem al "Running dictation"!

De bon matí juguem al "Running dictation", un joc en anglès que consisteix en memoritzar un fragment de text, i dictar-lo als components del teu equip. Els petits i mitjans també han aprofitat per fer deures. Hem acabat fent els nostres itineraris.

Sortida al Parc Central

Avui el Rei del Sales Royale ha perdut els punts XP. Els nostres nens i nenes han hagut d'anar al parc central en busca d'ells!

Activitats amb aigua

Fem tot el matí d'activitats amb aigua, per tal de superar a la calor i ens ho hem passat molt bé!

Practiquem a sobre del Tatami

Fem jocs tots plegats i ens ensenyen com fer bé les activitats a sobre del Tatami.

Agafem forces per jugar els partits

Després de l'entrenament, anem una estona a la piscina per agafar una mica de forces. Una vegada sortim, iniciem els partits que hem jugat entre nosaltres.

Jocs d'aigua!

Avui hem pintat les nostres banderes, hem fet jocs d'aigua i ens hem refrescat una estona a la piscina. Ens ho hem passat molt bé!

Entrenaments i concurs de triples

Continuem amb els entrenaments i fem un concurs de triples, per acabar gaudim d'una bona estona a la piscina.

Juguem!

Hem gaudit d'una bona estona de jocs i ens hem refrescat una mica.

Després d'un bon entrenament, toca refrescar-se

Comencem els entrenaments i refresquem una estona de la piscina, ens ho hem merescut!

Comencem els itineraris

Després de fer jocs d'iniciació, hem començat a fer els itineraris, artístic, esportiu, teatre i dansa. Ens ho hem passat molt bé!

Aprenem a saludar i fem diferents jocs

Aprenem a saludar i juguem a jocs per tal de practicar les nostres habilitats en el judo.

Primers entrenaments

Primer dia del Campus de bàsquet, hem fet uns escalfaments i ens hem posat amb els entrenaments. Ha sigut un bon moment per començar a conèixer-nos